online adverteren dienst

Online Adverteren

 

Winst maximaliseren door middel van advertenties.

PPC Adverteren

Online adverteren of SEA (search engine advertising), het verwijst allemaal naar het betaalde adverteren op internet. De zogenoemde pay-per-click is het bedrag dat u betaalt om een persoon op een link naar uw site te laten klikken. Het is hierbij belangrijk om te zorgen dat personen uit de doelgroep op de link klikken, dat er op de juiste zoektermen geadverteerd worden, en dat er uiteindelijk een conversie plaatsvindt, om zo het ROI (return on investment) van de advertentie te optimaliseren.

Op gebied van online adverteren is veel mogelijk wanneer een “campagne” relevant, goed getimed en gericht is. De grootste voordelen van SEA, ten opzichte van bijvoorbeeld SEO, zijn de effectiviteit en efficientie van campagnes; die heel precies meetbaar zijn en het vrijwel directe resultaat dat het oplevert. Daarnaast geeft het meer directe controle over het budget, bereik en resultaat.

 

Onze stijl

Onze “huisstijl” voor SEA is vergelijkbaar met die van SEO. We proberen gestructureerd en procesmatig tot resultaten te komen, en leggen daarbij een focus op innovativiteit, creativiteit en trends & ontwikkelingen. We maken gebruik van tools en (wetenschappelijke) onderbouwde onderzoeks- en interventie methodes. Daarnaast volgen wij veranderingen en zijn wij niet vies van zelfgecreëerde, originele oplossingen.

 

Onze werkwijze in stappen

1. Markt en zoekwoorden -onderzoek

Iedere SEA campagne begint met een onderzoek naar de markt waarin geadverteerd wordt en onderzoek naar relevante (en slimme) zoekwoorden. Daarnaast gaan wij na wat het uiteindelijke doel is van de campagne. Aan de hand van deze zaken ontwikkelen we een strategie voor uw specifieke situatie.

 

2. Campagne ontwerp

Bij het ontwerp proberen we de eindjes uit de onderzoeksfase aan elkaar te knopen en een zo effectief en efficient mogelijke campagne te ontwikkelen. Aangezien alle “clicks” op de advertentie geld kosten is het van belang dat de advertentie doeltreffend is; geoptimaliseerd voor het beoogde doel (bijvoorbeeld conversie).Daarnaast is het belangrijk dat de advertentie aansluit op de specifieke interesses van uw doelgroep en markt.

 

3. Testen en verandering

Als de campagne is gelanceerd en de advertenties online zijn gaan we aan de slag met het testen en “finetunen”. Aan de hand van de eerste resultaten kunnen we de advertenties aanpassen en optimaliseren voor zaken als: juiste tijd van plaatsing voor hoogste conversie, click through rates, optimale positie, locatie van klanten, type klanten etc. We gebruiken verschillende tools en analyse technieken om uw advertenties te optimaliseren en de effectiviteit te waarborgen.

 

4. Data-analyse en resultaten

Wij evalueren en analyseren de resultaten van de campagnes en communiceren hierover naar u met behulp van een rapport. Dit is van groot belang omdat SEA alleen zin heeft als er een duidelijke ROI (return on investment) kan worden gerealiseerd. Dit principe zal dan ook ten allen tijde het uitgangspunt zijn voor het ontwerp en de uitvoering van onze campagnes.

 

Grijp uw kans

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.

Contacteer ons →
Contacteer ons
Blijf up-to-date

Registreer hier voor het ontvangen van de online marketing nieuwsbrief.